Książka przychodów i rozchodów
Świadczymy usługi związane z prowadzeniem książki przychodów i rozchodów. Zajmujemy się sporządzaniem, kontrolą i archiwizacją niezbędnych dokumentów. Dbamy o to, aby dokumentacja była uzupełniona w sposób nie tylko profesjonalny, ale także przejrzysty, co ułatwi przedsiębiorcy wyszukiwanie konkretnych informacji.
W razie jakichkolwiek pytań pozostajemy do Twojej dyspozycji.
Co warto wiedzieć na temat książki przychodów i rozchodów?
Książka przychodów i rozchodów to ewidencja księgowa, która służy do ujmowania operacji gospodarczych w formie uproszczonej. Najczęściej korzystają z niej małe i średnie firmy. W tego rodzaju ewidencji trzeba uwzględnić wszelkie przychody, jakie uzyskała dana firma, a także zakup towarów handlowych i materiałów podstawowych oraz koszty uboczne związane z tymi zakupami. Podatkowa księga przychodów i rozchodów powinna zawierać również wszelkie wydatki. Wszystkie zapisy muszą być prowadzone rzetelnie i terminowo. Błędy w ewidencji mogą skutkować odpowiedzialnością karną skarbową przed Urzędem Skarbowym.